Get Adobe Flash player

"Áldottak legyenek a füvek és a fák és áldott legyen a földön minden virág, és áldott legyen az út, áldott legyen a kő, mert itt jár halk léptekkel az Üdvözítő." (Ölbey Irén)

MENTORÁLÓ INTÉZMÉNY

A KÖRNYEZETI - TERMÉSZETISMERETI NEVELÉS
ÉS A TERMÉSZETTUDOMÁNYOS, HOLISZTIKUS
SZEMLÉLET MÓDSZERTANI FEJLESZTÉSE A DÖGEI
ÖLBEY IRÉN ÁLTALÁNOS ISKOLÁBAN.

Ma 2024. május 03., péntek, Tímea és Irma napja van. Holnap Mónika és Flórián napja lesz.

Ki olvas minket?

Oldalainkat 462 vendég böngészi
mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterMa315

MOZILLA 5.0,
Mai dátum: 2024 máj., 03

Tanulás a szabadban II.

„Tanulás a szabadban II.” címmel szerdán délután kirándultunk a Tornyospálca és Mezőladány határában fekvő Alap-hegyhez. Fantasztikus napsütésben túrázhattunk. Útközben Agárdi Sándor igazgató úr szinte minden gyomnövényről tudott valami érdekes történetet. Ritkaságokat is találtunk, pl. sárga korallgombát vagy fehér fagyöngyöt. Megnézhettük a valóságban mitől izzik őszi éjjel a galagonya, s a bokor mellett hangosan mondtuk közösen Weöres Sándor versét. Ez az igazi szabadban tanulás! Amíg eljutottunk a hegyhez a kincses zsákunkba nagyon sok érdekességet gyűjtöttünk. Ezeket a növényeket a másodikosok rakták tablókra és határozták meg. A hegynél kiderült, hogy földrajzi meghatározás szerint síkság, mivel mindössze 136 méter magas, de a környezetéből kiemelkedik annyira, hogy csodás kilátást biztosít a tájra. A táj őszi színekben pompázott, s nagyon tiszta, friss volt a levegő. A buszhoz visszagyalogoltunk és a túra végén jól esett a finom uzsonna.

Szuper időben, szuper helyen jártunk, feltöltődtünk sok új információval s még több friss levegővel!